A profesora Rosa Alonso analiza nun libro os factores individuais que inflúen na aprendizaxe de segundas linguas

No proceso de aprendizaxe dunha segunda lingua interveñen múltiples factores, uns relacionados co propio proceso de ensinanza e outros co suxeito que aprende. Por isto, na investigación nesta área de coñecemento cómpre analizar non só as características comúns na aprendizaxe, senón tamén atender aos factores individuais que diferencian uns estudantes doutros e que determinan que uns teñan máis éxito ca outros. Neste último aspecto é no que se centra o novo libro da profesora Rosa Alonso Alonso, do Departamento de Filoloxía Inglesa, Francesa e Alemá da Universidade de Vigo. 

O volume, que acaba de ser publicado pola editorial Peter Lang, aborda, como ela mesma explica, “os factores individuais que interveñen na aprendizaxe, como a idade, a aptitude, a intelixencia, a motivación, a personalidade, o estilo cognitivo e de aprendizaxe que cada un temos e as estratexias de aprendizaxe que adoitamos empregar”. 

Ler a noticia completa no DUVI