O profesor Montero Reguera formará parte do xurado do Premio Cervantes

O Premio de Literatura en Lengua Castellana Miguel de Cervantes é o máximo recoñecemento ao labor creador de escritores españois e hispanoamericanos. En 2020 o galardoado foi Francisco Brines e entre o xurado que deberá elixir o seu sucesor haberá un profesor da Universidade de Vigo: o decano da Facultade de Filoloxía e tradución e catedrático de Literatura Española José Montero. Xunto a el, forman parte deste xurado outras nove persoas (oito vogais e un secretaría) entre as que hai nomes tan coñecidos como a escritora Elvira Lindo. A súa función será elixir entre as candidaturas presentadas a un escritor ou escritora cuxa obra teña contribuído a enriquecer de forma notable o patrimonio literario en lingua española.

Montero foi proposto para formar parte deste grupo pola Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas (CRUE) e recoñece que é “desas cousas inesperadas, impensadas, pero que ás veces acontecen e aledan moito, moitísimo, pois supón participar no xurado do premio máis importante no eido en que veño traballando dende hai trinta anos. Que un catedrático de Literatura Española poida formar parte do xurado do premio Cervantes é unha honra e unha satisfacción moi grandes”. Estende esta satisfacción á institución académica á que pertence e alédase “moitísimo” de que unha “universidade pequena e da periferia -xeográfica, que non intelectual nin académica- teña sido elixida para formar parte do xurado do mais importante premio das letras españolas”.