25/10/2018 - Conferencia “La traducción y la revisión en la Oficina de Interpretación de Lenguas”

Lugar: Salón de Actos da FFT.

Intervirá:
Ramón Garrido Nombela (Tradutor da OIL)

Ao remate desta terá lugar unha Mesa redonda ás 12.15 h coa participación de Ramón Garrido Nombela e Miguel Á. Navarrete.

Ramón Garrido Nombela é a actualidade é Tradutor/revisor na OIL do Ministerio de Asuntos exteriores (Unión Europea e Cooperación). Traballou como tradutor na Comisión Europea (10 anos), colaborou con outras institucións internacionais como Interpol e o Banco Central Europeo e foi longo tempo profesor de tradución (xurídica e outras cousas) na Facultade de Ciencias Humanas da Universidade Pontificia Comiñas. Actualmente imparte docencia de tradución no Mestrado de Comunicación Intercultural da Universidade de Alcalá de Henares.

Máis información