26/10/2017 - Conferencia: "Poetizar lo común (perdiendo el mundo)"

Lugar: Salón de graos (aula B3) da Facultade de Filoloxía e Tradución.

O Salón de graos (aula B3) da Facultade de Filoloxía e Tradución acolle a conferencia "Poetizar lo común (perdiendo el mundo)", impartida polo poeta e profesor Antonio Méndez Rubio, Premio Ojo Crítico de Radio Nacional de España (2005), ás 12.00 horas no salón de graos da Facultade de Filoloxía e Tradución.

Organizan: o proxecto "Poesía actual e política: Análise das relacións contemporáneas entre produción cultural e contexto sociopolítico" (POEPOLIT, FFI2016-77584-P) e a Cátedra Internacional José Saramago.

Breve resumo

La relación entre política y poética se ve más que nunca fracturada por un mundo en crisis. Esta incomunicación entre lo poético y lo político se desplaza a menudo, de una forma sublimada, hacia la relación entre estética y ética. Pero lo más frecuente es que "poiesis" y "politeia" estén aprendiendo a subsistir en una soledad que las condena a la esterilidad. En una era neofascista, en los límites de una subjetividad agujereada, ¿qué opciones quedan para que esa soledad se convierta en una nueva forma de comunicación, de vínculo crítico, de seducción?

Máis información