24/10/2018 - Conferencia “Entre los dientes del corista y un astillero fantasma: Apuntes de un traductor de Jules Verne”

Lugar: Salón de Actos da FFT.

Intervirá:
Miguel Ángel Navarrete Molina (Tradutor da DGT-Bruxelas)

Miguel Á. Navarrete foi tradutor no Parlamento Europeo (1987-1997) e na Comisión Europea (desde 1997; en excedencia voluntaria nestes momentos). Traballou tamén en unidades relacionadas coa formación dos tradutores e o multilingüismo. En 1995 publicou unha versión anotada e comentada da novela de Jules Verne "Vinte mil leguas de viaxe submarina", a cuxa revisión se dedica nestes momentos. En 2015 publicou unha edición anotada e comentada de Frritt-Flacc, tamén de Verne. Colaborou no blogue da editorial Oportet (Madrid) e no proxecto editorial "Graphiclassic". É membro da redacción do boletín dos tradutores españois da Unión Europea "puntoycoma". Impartiu seminarios e conferencias en diversas universidades españolas e está encantado de regresar á Universidade de Vigo, onde xa interveu dúas veces entre finais do século pasado e comezos deste.

Máis información