03/11/2017 - Conferencia: "From this water I will not drink"

Lugar: Salón de actos da Facultade de Filoloxía e Tradución.

Relator: Jorge Leiva Rojo, Universidade de Málaga.

O salón de actos da Facultade de Filoloxía e Tradución acolle a conferencia From this water I will not drink: Estrategias para la identificación y traducción de unidades fraseológicas, impartida por Jorge Leiva Rojo, da Universidade de Málaga.

Jorge Leiva Rojo é Doutor en Tradución e Interpretación pola universidade de Málaga (Premio extraordinario de doutoramento 2005). Foi colaborador na Universidad Dickinson College (Carlisle, Estados Unidos), 2002-2003; investigador visitante na Universidad Harvard (Cambridge, Estados Unidos), 2008-2009; e profesor visitante para o programa MA in Translation do Middlebury Institute of International Studies at Monterey (Monterey, Estados Unidos), 2012.

Actualmente imparte docencia no grao de Traducción e Interpretación da Universidad de Málaga e é tradutor profesional. As súas liñas de investigación están centradas na tradución especializada, así como na tradución da linguaxe coloquial e da fraseoloxía.