Mesas redondas. Creación, investigación e tradución en literatura infantil e xuvenil: tendencias actuais

As compañeiras Dra. Lourdes Lorenzo, Dra. Beatriz Mª Rodríguez e Dra. Ana Pereira do Departamento de Tradución e Lingüística organizan dúas mesas redondas sobre as tendencias actuais de creación, investigación e tradución en literatura infantil e xuvenil nas que participarán diferentes estudosos e profesionais do sector.

3 de maio -17:00 h. Mesa de investigacion e traducción
Interveñen: Dra. Auba Llompart Pons (Universitat de Vic) e Belén Arias García (Amsterdam University College)
Modera: Dra. Ana Fernández Mosquera (ANILIJ-Asociación Nacional de Investigación en Literatura Infantil y Juvenil)

10 de maio – 16:00 h. Mesa de creación